Paket za dinamično poslovanje

G Suite

Sadržaj paketa

Sve što vam treba za posao je "skockano" u jednom paketu.

Povezivanje

Komunicirajte sa Vašim kolegama bez obzira gde se oni u tom trenutku nalaze.

Podaci

Sve što Vam je potrebno da biste završili sledeći projekat.

Pristupačnost

Čuvajte svoje fajlove a kada zatreba pronađite ih u trenu.

Kontrola

Upravljajte korisnicima, uređajima i podacima na jednostavan i siguran način.

Benefit za posao

Pravljeno po meri modernog radnog mesta

Email adresa @yourcompany.com

Šaljite profesionalne mejlove sa Vaše poslovne web adrese (Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.) i koristite grupne mejling liste kao npr. Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

Prostora kolika Vam treba

G Suite Basic paket ima kapacitet od 30GB online prostora po korisniku. Za neograničen paket uradite nadogradnju na Business ili Enterprise.

24/7 Live podrška

Naš tim ima G Suite Administrator sertifikate i immo direktan kontakt sa Google Cloud inženjerima. I dalje Vam na raspolaganju stoje i Google Support operateri 24/7 ako zatreba.

Napredne administratorske kontrole

Dodavanje i brisanje korisnika, podešavanje grupa, kao i dodavanje sigurnosnih opcija kao što je 2-step verifikacija ili Single-Sign-On (SSO), sve sa jedne centralizovane konzole.

Upravljanje mobilnim uređajima

Keep your company data secure with device management that allows you to easily locate devices, require passwords, and erase data if needed.

Jednostavna migracija podataka

Use our migration tools and services to move your organization’s important data to G Suite from your current storage solutions.

Uspešne tranzicije

G Suite je odabralo skoro milion kompanija, od malih pa sve do velikih korporacija sa liste Fortune 500.

Probni period od mesec dana